Subscribe News Feed Subscribe Comments

Artis Realiti Kuasai Top 5 Separuh Akhir Muzik-Muzik 2


Kecuali Estranged, melalui lagu pencalonan mereka "Aurora", empat tempat di Top 5 di bolot oleh artis-artis realiti.

Mereka adalah juara Mentor 3 dan Akademi Fantasia 6, Black ("Aku Rindu Sayang Kamu") dan Stacy ("Pakai Buang") serta dua rakan seperjuangan Stacy dari AF musim 6 dan 7, Nubhan ("Seadanya Aku") dan Akim ("Bengang").

Mereka berjaya mengalahkan Jinbara ("Tahu Tak Tau Joget"), Alyah & Riz ("Ku Pinjam Satu Bintang"), Aizat ("Fikirlah"), 6ixth Sense ("Khatimah Cinta"), Grey Sky Morning ("Cinta Gila") dan Adam ("Benar-Benar").

Sekali lagi diingatkan, kedudukan mereka di Top 5 tidak bermakna mereka akan ke Anugerah Juara Lagu (AJL). Mereka masih perlu bersaing dengan Top 5 dari minggu lepas serta lapan lagi finalis yang akan berentap di Muzik-Muzik Separuh Akhir minggu depan. Siapa yang bakal layak ke AJL akan terjawab pada 20 November ini.

Pemilihan dibuat berdasarkan pemarkahan oleh juri profesional berdasarkan persembahan pada malam pertandingan dicampur markah penilaian lagu yang dibuat sebelum persembahan.

Seperti minggu lepas, panel juri terdiri daripada Azlan Abu Hassan, Helen Yap, Mohariz Yaakup, Ahadiat Akashah dan Azhar Borhan.

credited to Gua.com.my

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}