Subscribe News Feed Subscribe Comments

Aramaiii tii...

hehehe last nite kitorang singarung wah kita...?? bleh katakan la... tapi sy minum sikit jakk...

wakakaka....
its just because sja mau cuba2 hahaa.....
quite good la vodka + 7up hahaha.... wanna try more.... wahhh.....

ABSOLUT VODKA (1 litre)

Inilah rupa botol tersebut setelah habis diminum.... hahaha
Ni la birthday boy... wahh... masi boy kah tu...??
Selain vodka.. ni pun dorang belasah.... CHIVAS REGAL 18 YEARS (giler ingat murah ker sebotol her leh mencecah rm 600.00 lbh)
amik dari internet... hehehe....
selain itu kitorang ada gak panggan memanggan sedikit... hihikk.... tapi satu perkara yang tidak bleh miss adalah tgk persembahan STACY kat JOMHEBOH kat BATU KAWAN, PENANG...
time tu Stacy nyanyi 3 buah lagi iaitu :
When I Grow Up
Lagu nih stacy nyanyi dengan mantap sekali.. digabungkan ngan tariannya fuhh.... hebatlah....
Aku Stacy
Erm... lagu nih mmg menjadi favourite para penonton... hehehe... byk sgt sorakan dari peminat... tQ bagi sokongan kepada Stacy hikhik....
Persembahan dari Hati (duet ngan Jaclyn Victor)
Ni plak aku xpasti samaada mata sy ni rabun atau x.. sbb ketara sangat Stacy ngan Jac ni tgk lirik... erm korang perasan tak... tapi xpe la... lagu baru tu... hehehe....
so tu jer la... k....
-cheers-

2 comments:

kennhyn said...

wow....a lot of liquor, don't drink and drive...haha...cheers!!!

Virgonz said...

hahaha.... im not driving.. just stepping pun leh xcident... haha...

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}