Subscribe News Feed Subscribe Comments

Award dari Nebess !!!

Wah ni kali pertama lakkss sy dpt award nih... erm ni dari Majlis anugerah mana ehh....??? berprestij ker...?? i xnak klu bkn2 nyer... (wah xbersyukur nih....) maaf nebess.... Ternebess bh sy ni al maklum la kiut ditambah lagi dengan kuasa otromen yang pandai mangait... wakaka... cetttt to myself... membuak2 jer lebeyy....


okayy.....

1st of all.......
nk timer kasih la kpd Nebess kerana memberi sy peluang untuk menjadi blogger yang erm alah hebat gitteww....

2nd of all.... (ehhh ader ker ayat nih.... ahhh lantak jak.....yang penting happeningzz...)
trime kasih kepada kedua ibubapak ku yang xhenti2 menyokong karier gua... wah (karier kunuk..)

3rd of all .....(gelak apa...?? ni pesstt time dpaat biarla skrip panjang skeeett.....!! cettt kaww...)
thanks la to the team production yang bertungkus lumus dalam pembikinan blog ni iaitu :
- Virgonz
- pangait
- headhunters
- eric

oopppsss..!! eh ni suma bukankah diriku sendirik....??? menyampah...!!! wakaka......

actually gua binggung nih... award ni ada dua ker satu...?? or 2 in 1...?? sbb 1 power blog satu g blogger yg kiut kan mcm gua...?? repeat.... mcm gua...?? wakaka... lantaksss la kaw....

yang penting award ini ku tujukan kepada penama2 berikut.... (just in case klu korang dah dapat gitau k.. sebab gua pun xnak bagi lebih2 kat korang sbb gua pun dapat satu jerkkkk....)

1st - Riana (ni riana kali nih gua nk ko terima award ni k... klu bleh nak bagi ko satu task skkeett amik gambar trime award yg over giteeww.. bleh hakss gurau lah.... apsal sy bagi Riana...?? suka hati aku lakkss...)

2nd - PinBaju (Wah abg Ripin... kammoooo layaks dpat Award ni kerana anda adalah BLOGGER HARAPAN 2008...!!! hikhiik....)

3rd - Steffy (erm... ni pun layakss diberikan award nih kerana sanggup meng'hapdet blog even byk assignment... walaupooonnnnnn wakakaa....)

So tahniah kepada Penerimazz anugerah semoga berusaha lagi xtaon dopan... okay... aikk slang apa nih...???

-cheers-

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}