Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tag dari En. Cintass (MR. Lovess) hahha...

Ermmm..... baru jak ari tu sy tya Ary pasal tag pastu... tah tetiber jer kena TAG plak... adooiii..... nasib senang jer... anyway thanks la ARY k... hahaha.. kerana tag gua.... wakaka...

Erm tag ni xder la sesukar sangat sampai nak terjunbangunan ke aper... tp adeeiiii TUNTUTAN tag mengkehendaki kitorang bagi 4 gambar pose yang berbeza...


Tugasan Tag :


1) Ambil 4 gambar anda dalam watak yang berbeza


2) Kemudian gambar2 itu disusun dalam bentuk collage


3) Gambar itu mestilah disnap oleh orang lain. jangan snap sendiri... (ada paham...??)


adeeii sy ni jarang sekali la di amik gambar sebab tugas sy ni selalunya jurugambar ,.. wah mengaku ni... haha.. so ni jer la yang adooo....





so ARY amacam...?? ok kah..?? hensem ka ni budak KADAZAN...?? wakaka.... so klu xda apa2 sy nak perturunkan TAG ni kepada 5 orang tersebut....


1.) Shaofie (erm sopie... sy tengok blog ko ni byk sangat gambar... so senang la kot kan...kan..??)


2.) JJmeline (tu lah ko selalu cakap pasal BONIA kan...?? hahaa... so ko xterkecuali wat TAG ini)


3.) Steffy (hah... ko pun kuat btl amik gambar so cuba dulu tunjukkan keHEBATANZZ.. waka)


4.) Mondoks ( Rien ko pun xterlepas ah... kasi keluar gambar2 SALOMA ko tu gerenti m'latup!)


5.) AbgManz (wah... nak ker ABg Manz ni hehehe.... ABG kene wat TAg ni heeheh.. sesekali jadi

BINTANG POFULAR... hehehe....)


So sy dah jalankan tugas.... korang lagik ek... hehehe.... ARY...!!! ok ka...?? wakaaka...

10 comments:

nebe said...

waahh!!cumilnya pengait nih..huhu.. :p

Virgonz said...

WAkaka.. cumil ka..??? adeeiii....

RiEnAnEyKoMa said...

uinaa..tambirang la ko...ya t aku simpan gambar ku yg mcm saloma tue... bkn lagi malatop....hancur terusss....wakakakaka...

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

wahhhh virrr...bagus2..lepas nihh leh kasi lagi bnyak2 tag..wakakka..cumilll + ensomm boii la ko ni vivi...hahahhaa =P

Virgonz said...

yakah Ary... wa makasih... hahaha..

adooiii Ary bila plak nama aku tukar p Vivi nih...??

Meline™ said...

alah... aku di tag lagi tu..
sama si BORNEO! xD
bha OK. I'll try :p

Virgonz said...

JJ ko mesti wat ah... hikhik.... klu x BONIA kalah...!! wakaka... JJ mish u... hikhik...

Meline™ said...

wah.. sudah tu.. kau tgk lah :p
miss you too xD

StefyAnie said...

arghh.. im like sooo busy like nobody business and you tag me.. huhu.. i bet im the last one to do this but yeah still.. i did it okay... just a simple one.. cukup syarat la kan.. hehehe i ni bangak ckitpasal editedit gambar ni apalagi buat collage but.. pepapun... i tried my best lol

Virgonz said...

hikhik.... wat jer la... yang penting adoooo.... wakakaka...

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}