Subscribe News Feed Subscribe Comments

Thanks Rania...


weeeiiii.... mesti ramai plak heran kan apsal aku panggil Rania...? padahal nama dia Riana... duh... biar la bah.. ada ku kesah..? hahaha.... Rania panggil aku gonZ... pun rileks... jak... hahaha...
heran plak baru jak post entry pasal video dia yg terlampau (matilah...) terus ada ole2... hahaha

ni dia... ole2 yang Rania bagi kat aku dari Melaka.... hohohohoh.... spesel giteww.... xpenah urang bagi aku nama yg terukir (tertulis) kat atas pasir.....

nanti bila pg sana akan ku pastikan namaku still ada... klu bleh nak letak pagar dawai berduri....

namun yg menjadi kerisauan adalah.... apsal plak pantai tu merekah? kat pic Eleza tuh xder plak..? erm... mesti ada sesuatu kan? (takder lah...)

thanks again RANIA... ko lah sifu aku bab2 blog ni.. hehehe...

fakta hari ni : dua entry mengenai RANIA...

-cheers-

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}