Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tag Music and Me (dari Sis Riana)


Huhuhu... adoooiii susahnye nak wat tag ni.... awal2 cam xnak wat jer... tp erm.. xper mencabar gak.... hiks... tag ni sis Riana yang bagi.... so Rania... aku wat k... hiks...

Put your player on shuffle.
Answer the question with the song you got.
Don't cheat, even if it doesn't sound right!
.
.
.
What does your mum said when she yelled at you ?
Gila - Mila
Apa Kau gila...?
.
.
Your dad pokes you in the head, what will you say to him?
Hurt – T.I
What da..!?
.
.
Your best friend punches you in the arm, what will he say?
Sahabat – Aizat
Sahabat maen tumbuk erk…?? Sakit taw…
.
.
Someone fall in love into you at school, what will she say?
Cinta 3 Segi (Perangkap Cinta) – Ayeb & Bred
“Bertahun sudah Ku menunggu dirimu…”
uikk… apsal x cakap awal2..
.
.
You worst enemy walks up to you, what will you say?
Ular – Anita Sarawak
“Memang dah agak dari dulu lagi
Gerak gerimu timbulkan sangsi
Sepandai-pandai ular menjalar
Akhirnya masuk dalam guni bomba juga”
Ahh len kali jan lalu depan aku.. kan dah kene maki….
.
.
You are walking down the street at night and meeting stranger, what will he say?
Stranger – Secondhand Serenade
“You call me a stranger
You say I'm a danger
But all these thoughts are leaving you tonight
I'm broke and abandoned
You are an angel
Making all my dreams come true tonight”
Huhu…. Ko tak kenal aku nak cakap aku bahaya….Memang… pg jauh sikit… syuhh…syuhh…
.
.
You see your pet, what will you say to her?
Bila Terasa rindu - Dafi
Cam tak kene jak kan.. hiks..
actually my puppy name is Dafi (Duffy) hiks… ngam kan…?
.
.
Your favorite teacher comes to you, what will she say?
O Fortuna - Therion
“ Semper crescis aut decrescis; vita detestabilis
nunc, obdurat et tunc curat ludo mentis aciem
egestatem, potestatem dissolvit ut glaciem.”
Cakap apa ni cikgu…??
Qelate ker…?? Adooii… aku bukan student Sastera la….
.
.
What song do you play when you are...
.
.
Happy
Gembira Hidup ini – Stacy AF6 version
“Kerna ku sorang manusia
Yang tak suka pada duka
Kerna ku sayang gembira
Gembirakan hidup ini”
Manusia tak patut seedy weii… jom nyanyi…!!
.
.
Sad
Rela – Stacy AF6 Version
“Tak ubah berbunga lalang
Rendahnya pandanganmu
Padaku yang amat memerlukan
Kegersangan sekeping hati
Mengharapkan setitis embun
Agar basah rindu ini”
Sedey weiii lagu ni… huhu…. Macam lalang ker aku nih…?
.
.
Depressed
Disturbia - Rihanna
“What's wrong with me?
Why do I feel like this?
I'm going crazy now”
Adooiiii apsal aku tertekan nih…??
Jan kaco aku weii….
.
.
In love
Endless Love – Lionel Richie ft. Diana Ross
“My love,There’s only you in my life
The only thing that’s bright
My first love,You’re every breath that I take
You’re every step I make”
Huhuhuu… bestnyer kan klu time bercinta nih…
Semut dipijak pun pengsan jer….
.
.
Missing someone
I Miss You Like Crazy – Moffats
“I miss you like crazy
Even More than words can say
I miss you like crazy
Every minute of every day
Girl I'm so down when your love's not around
I miss you, miss you, miss you
I miss you like crazy”
Huhuhuu… I miss you bebeh…!!!
.
.
Having a bad day
Bad Day – Daniel Powter
“Where is the moment we needed the most
You kick up the leaves and the magic is lost
They tell me your blue skies fade to gray
They tell me your passion's gone away
And I don't need no carryin' on”
Arrrgghhh… I need you… really sad now…
wat a bad day..
.
.
Trying to go to sleep
All I Have To Do Is Dream – Everly Brothers
“When I want you in my arms,
When I want you and all your charms,
Whenever I want you,
all I have to do is, Drea-ea-ea-ea-eam,
dream, dream, dream.”
Huhuhu…. Nak p tido la pasni… babai…
ehh blum abiss lagik..??
.
.
Really really hyper
Tak Ada Logika (Remix) – Agnes Monica
Ayuhhh… goyang sih…!!
.
.
What song was being played when you were...
.
.
Having your first birthday
Selamat Ulang Tahun Sayang – Imran Ajmain
“Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu”
Bile plak aku ada syap nih…??
Wuhuuuu… cam nek motor ah….
Best2….hiks..
.
.
Going out with your first girlfriend
Kenangan Terindah - Samsons
“Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah”
Huhu… tapi citer ni dah lama la…
but I still love and miss u babe…!
.
.
Getting married to...
I’m Yours – Jason Mraz
“So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate
I'm yours”
Apa milikmu..milik ku jua…wah…
hahaa
.
.
When you're having your first kid
Anak – Freddie Aguilar
Huhuhu… jan lupa pengorbanan
ibu-bapa bila besar kelak nanti k..
.
.
Tag.. yg memang nak mampoooss aku wat ni lebih kurang 1 jam setengah aku nak kasi kepada…..
.
.
Nakamichie
Shaofie
Eda – Gbek
JJ Meline
Sis Lola
Nik
.
.
Finally siap jugak…… huhuhu…
yg kene tag tu korang harus wat….
Jan tak wat….
Aku x kisah mesti wat gak….
Aku dah wat time korang….!!
.
.
-cherrs and enjoy-

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}