Subscribe News Feed Subscribe Comments

im FREEly....!!!! Whhoooaaahh...!!

hiks... finally my exam is OVER...!!!

and im going to start blogging... hohoho lama jugak nih dua minggu xpost apa2... mcm jadik gua sudah sini hahaha..
hahaha mau xnya gilaks aku ni kemarin my last paper for this semester...
huhu pastu ngan member2 gi tengok GENG : Pengembaraan Bermula !.. hiks ala citer Upin dan Ipin tuh... "betul..betul..betul.."

firstly xminat la nak tengok citer2 macam ni tp kawan2 sy cakap best gila... gila pun xbest macam ni... so mau x mau tgk jak la...




namun wah setelah tengok citer ni... best plak.. xsangka Malaysian is really Talented! ngam la tu dorang mau target rm10 juta.. (kalah Filem David Teo hiks,, rm7juta jak..)

anyway out of 5 i'll give 'em 6 star... cos animation ni bkn senang nak wat.. pastu graphic sangat best... citernya pun banyak mengambarkan keMALAYSIAan. yang x best tuh binatang yang kuat makan durian tuh la... dah kiut dh... tp sora dia tak best la... adoooiii... tuh yang aku frust sikit nih...

so kepada mereka yang x pernah pun sokong filem2 Malaysia.. aku sarankan la pegi tengok.. buka mata tu weiii filem Malaysia ni dah Standard la.. up skit..!! jan la asyik tgk citer luar... huhuhu... mentang2 la filem "kita" ni xder scene (XXX) xnak la gi tgk kan...? hahaha

pastu kitorang g men bowling sat... hahaha... time ni adoooii rosak plak point aku... mgkn dpt lane yg paling tepi kot.. sedikit menganggu prestasi.. wah... wakaka... terer sangat ker..? bikin panas...

aik aku tengok post aku ni pun macam buat esei plak, mentang2 la baru habis exam kan... hahaha... anyway skarang ni kitorang dah CUTI...!!! end of march baru registeration.. hohohoho..

sekarang aku rasa bebas dan aman... huhuhu....

gambar nih cukup mengambarkan apa yg sy rasa sekarang.... fuh...


semua pics kat atas nih permandangan kat Kota Kinabalu time senja... tuh pasal KK is being voted as one of the best place to see the sunrise and sunset... huhuhu... lawa x?

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}