Subscribe News Feed Subscribe Comments

Stacy @ Kau dan Aku (Jakarta, Indonesia)

Hmmm... seperti yg korang (Stacy Angie Frenz) tau... Stacy telah dijemput untuk menjadi "cameo" dalam Drama Kau dan Aku yang diterajui Mila AF5 dan Akim AF7. so Stacy telahpun berlepas ke Jakarta, Indonesia beberapa hari lepas... so jom tengok gambar2 Stacy..

Stacy tiba di lapangan terbang Jakarta


hmmm.... dgr lagu apa tu Stacy...??


tengah berbincang sesuatu..


gelak plak Mila.. hehe


wah siapa budak tu? comelnya.... hmm.... anak siapa la ni...


posing maut tu Stacy heheh..


nebeesss agaknya kan?





wah kat Starbucks..


maen game ke apa ni??

mcm macam puas hati x tengok pic ni? konfem la xkan? dh tau SAF ni mmg terlebih sudah... mesti nak tgk videonya jugak kan? ok lah.. klu camtu... korang kena tunggu gak tayangannya nanti kat Astro RIA.. haha.. cos sy sendiri pun lommm tgk... hahaha...

credited this lovely and wonderful pics to Halida @ Red....

4 comments:

Anonymous said...

Omakk aiii...cutenyer stacyy...Mcm kucing putih kt blakang umah aq...Waaauuuuu... :0

vee said...

Thanks vir 4 the info...u alwys did very well 4 her. Thankss

Anonymous said...

kt sini pun sama..hehe,,gmbr kt stage dah di delete..gmbr eklusif tu...mesti ada pihak yg x bagi siarkan..nasib baiklah sempat tgk..^^

Virgonz said...

hehehe... tu la... xpe.. nanti klu smpai masa dia baru leh disiarkan.. hehehe...

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}