Subscribe News Feed Subscribe Comments

explain to me...


please ANYBODY... explain it to me.. hahahha, ini kah makna sebenar tanda2 kat jalan tuh...? addehh....


-cheers-

9 comments:

FL Feinier said...
This comment has been removed by the author.
FL Feinier said...

Ada da da.. Lucah ne.. BudaQ2 Kici, inda uda boleh datang baca blog ko ni Vir..

Sya baca skali imbas ja, sya ingat uda tu cerita Ong Bak yg belawan.. (^_^) wakaka.. :p matilah...

bah, jangan pikir negatif sya, sya rasa, tu lelaki meragut beg duit tu pompuan bah tu.. terus dorg belawan lah, men kejar2... hwe4x...;))

(^_^) <------- Merah2 Pipi

daniel.a.k.a.dEe said...

punya la kredit, hebat jugak la..

lucah2 juga tapi besh!

Nakamichie said...

Lucah wei!
:D
tapi syok mau baca.lucu.kah3..

Virgonz said...

wakaakak lucah kai tu??? sy masi inda faham....!!!! adeeeeeiii (kunun... bh ni mau kana singgung dulu baru la)....

hahaa..

c c daniel sma chie... tu diam2 tp membayangkan sudah tu, nah kan... jan ko tambirang... haha...

RiEnAnEyKoMa said...

weii..apa niee..nie tanda slah arah niee...jaln sesat..hahahah..gilakkk!!lucu bila bacaa niee..huahuahua..ddari mna ko dpt niee ericc...huahuaa..

Virgonz said...

wakakaka... ajaran sesat bai ni kan?? matilah sy... jumlah pelawat akan berkurang la ni sbb memaparkan bahan2 berunsur lucah...

*mungkin kasi tambah urang?? hahaha...

xbh.. ni xda kena mengena dgn yg hidup (tidur ka makan ka) @ pun yg sudah meninggal donia... hohoho..

sbg satu rujukan bh ni...

klu nampak ni tanda di jalan. bh apa lagi... kan?

rienaneykoma said...

weiii....ko nie kn ada2 ja bhaa...hahahahaa.... bkn mengurangkan peminat blog muu..tapi makin betambahhh..hohohohoho... suka la tue...hahahaha

klu aku jmpa jaln niee...enda la aku mauu..rah sesatt..wakakaka. :P

Virgonz said...

haha rileks ko jo...

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}