Subscribe News Feed Subscribe Comments

Perginya dua pelajar yang sangat berbakat,,!!!



Kepada semua peminat setia Akademi Fantasai (AF) 7 pasti ada yang terkejut dan tidak kurangnya jugak seperti menjangkakan ataupun gembira diatas penyingkirian dua pelajar perempuan iaitu ZIZI dan juga RUBISA.

ini pertama kali saya membuar review / penilaian mengenai AF (layak kah...?) mmg xlayak but it was just my opinion... masing2 ada pendapat masing2...

apa yang ingin sy perkatakan adalah penyingkiran pada kali ini seperti ada sesuatu yang tidak kena... apa motif pihak produksi ingin menyingkirkan dua pelajar sekali gus? padahal pada minggu lepas kita sendiri telah menyaksikan dua pelajar turut tersingkir iaitu Obri dan juga Rini...?

Adakah ia suatu KONSPIRASI..? ada UDANG disebalik BATU..? well who knows.. maybe this is one of their strategy to do something...

Walaubagaimanapun bukan saya tidak setuju diatas penyingkiran dua pelajar Sabah (bukan atas kenegerian) kerana segala keputusan terletak ditangan peminat/penyokong. cuma sedikit terkilan diatas terkeluarnya Zizi dan bagi saya malam semalam beliau melakukan antara persembahan yang terbaik dikalangan pelajar (Adlin..Siti..dan Edry mengakuinya) dan ekspresi yang ditunjukkan oleh tenaga pelajar (Tiara...Fatty...Hajar..Ida..) membuktikan bahawa mereka turut terSENTAP dengan keputusan yang dikatakan oleh AC Mizal.

Kedua-dua pelajar ini masing-masing menyanyikan lagu daripada Amy Search iaitu Tiada Lagi (Rubisa) dan Aku Dah Bosan (Zizi). boleh dikatakan kedua2 pelajar ini versatile dan berbakat.

Mungkin juga tidak ramai peyokong dari Sabah yang mengundi mereka (hanya pandangan) kerana terdapat sebuah lagi rancangan realiti yang turut menampilkan seorang peserta yang berasal daripada Sabah dimana bakat yang ditonjolkan adalah lebih terserlah dan ini yang membuatkan terdapat percaturan undi (pecah undi).

itu hanya sekadar pandangan dan pengundi2 sekarang lebih bijak dimana kalau perseta tuh dah x bagus mereka tidak akan undi tak kisah lah latar belakang mereka samaada mereka hensem/cantik...asal usul dan sebagainya..

so apa pendapat korang terhadap keputusan penyikiran semalam..? komen ok..?

-cheers-

6 comments:

GregChai said...

apa buli buat, mungkin rezeki durang bulum ada kan, tapi harap durang akan trus kan perjuangan, ada lagi peluang lain bah kan. Bidang hiburan memang mencabar

Shaofie said...

sa mmg geram sgt zizi boleh out..
mmg shit f**k hell laa astro..
kondem af skrg nih.
sa tgh berkabung mengenangkan nasib zizi.
no more word can say about her da..
she is totally perfect good walla extraextrasuperdupertalented!

Virgonz said...

tu la xda rezeki kali... hopefully dorang teruskan lah kan..?

Zizi one of my favourite contestant bh... semalam memang best dia nyanyi tp pa leh wat.. undian x menyebelahi..

kan best klu tenaga pengajar tuh atau pengkritik diberikan kuasa "imuniti" cam OIAM, xderlah Zizi jadi mangsa keadaan...

huhhuuu... sedey2...

Anonymous said...

sabahan tak vote zizi mayb bcuz that she's not KD

Virgonz said...

anon... sy rasa bukan pasal itu tuh... mmg ada sbb lain...

kali factor behaviour dorang di dalam diari...

Virgonz said...

mungkin pasal perangai dorang d dlam diari af kali...

Blog Widget by LinkWithin
 
Head Hunters The Kadazan Boi ™ | TNB
.FJ_Heading {display: none;} .FJ_TrafFoot {display: none;}